Add New Comment:

#1: EMILIA JÖNSSON published

hej sötis!

skulle du kunna rösta på mig här till veckans blogg? jag e nummer 3, hade varit as snällt av dig! <3

http://everythinginmylife.blogg.se/2009/july/veckansblogg-finalisterna.html#comment



jag har bytt header, nu och design men min är nummer 3 :) <3

#2: Johan Petterson published

Hej!



Jag vill bara tacka för att du la ut vår "badge" på din blogg under vår malariakampanj! Totalt fick vi in 3500 gåvor och 150 000 personer "smittades" under kampanjens gång. Resultatet hade aldrig varit möjligt utan din och andra bloggares hjälp!



Återigen, tack!



Må gott,

Johan Petterson, Läkare Utan Gränser

#3: gobi published

hej!

det skulle vara supersnällt att gå in på noescape.blogg.se och rösta på nr. 16 (jordgubbi.blogg.se) i hennes tävling!

tack så mycket, i sånna fall. ♥♡♡♥♥♥

#4: ElinaEriksson =) published

Var gärna med och tävla, om du inte själv vill ha det så är det en god pressent att ge till någon du tycker om :)

http://eliinaeriksson.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment